- Hem
- Content Advertising
- Content Display
Content Display
Detta är Content Display hos Stampen Media
Precis som native syftar content display till att engagera läsarna och skapa intresse för ett varumärke, en produkt eller tjänst. Content Display-annonsen utformas som en redaktionell puff med bild, rubrik och en kort intresseväckande ingress. Efter att läsarna har klickat på en content display-annons omdirigeras de till din landningssida, som exempelvis din organisations webbplats eller en särskild kampanjsida – alltså en landningssida som inte är en av våra publicistiska plattformar. Produkten har potential att påverka allt från varumärkesigenkänning till köpbeslut.
Då rekommenderar vi Content Display
Eftersom Content Display länkar direkt till din landningssida och mer intressant läsning där kan detta vara ett sätt att driva mer trafik till din webbplats och/eller öka konverteringsgraden. Med rätt innehåll på er landningssida bidrar det även till att öka varumärkeskännedomen. Det är dock viktigt att landningssidan erbjuder mer relevant läsning eftersom det är det som oftast är förväntningen när man klickat på en annons med redaktionell utformning. Content Display är ett kostnadseffektivt sätt som ger möjlighet att nyttja funktioner som geografisk- eller målgruppsstyrning.
Content Advertising hos Stampen Media
Stampen Media erbjuder heltäckande och skräddarsydda lösningar inom nativeannonsering och Content Display. Samtliga kampanjer och projekt anpassas utifrån varje enskild kunds önskemål och behov.
Kontakta oss på Stampen Media för mer information!