Vårt mål är att din marknadsföring ska bli så kostnadseffektiv och resultatorienterad som möjligt – och givetvis helt anpassad utifrån ditt företags mål och visioner. Därför rekommenderar vi att du mixar olika annonsformat i både print och digitala kanaler för öka räckvidd.
Vad är displayannonsering?
Med hjälp av texter, bild, animationer och filmer utformar vi en annonser som verkligen fångar intresset för ditt varumärke och dess produkter och tjänster.
Vad är nativeannonsering?
Native annonsering är en redaktionellt skriven artikeln med fokus på att få ut ditt budskap på ett snyggt och effektivt sätt. Stampens egna kommersiella redaktörer i samråd med kund bestämmer vinklingen, design och tonalitet. Det framgår tydligt att artikeln är en annons.
Print i tidningar har visats få tre gånger så hög uppmärksamhet jämfört med digital annonsering. Det är inte konstigt eftersom när vi sitter med en tidning i handen blir vi inte distraherade av rörliga element. Väl inne på nätet bombarderas vi med information och den är ofta svår att sålla bort ibland. Printannonser har funnits sedan tryckpressen uppfanns. Det säger en del om dess genomslagskraft.
Vad är printannonsering?
Printannonsering avser annonsering i tidningar, magasin, affischer, broschyrer, bilagor och andra fysiska kommunikationskanaler.
Vi använder cookies på vår webbplats för att säkerställa att du ska få den bästa möjliga upplevelsen. Givetvis kan du neka cookies, ta bort specifika, eller bara acceptera. Läs mer i vår Cookie policy. Om du vill veta hur vi behandlar dina personuppgifter kan du läsa vår Integritetspolicy.
Funktionella
Alltid aktivt
Den tekniska lagringen eller åtkomsten är strikt nödvändig för det legitima syftet att möjliggöra användningen av en specifik tjänst som abonnenten eller användaren uttryckligen har begärt, eller för det enda syftet att genomföra överföringen av ett meddelande via ett elektroniskt kommunikationsnät.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistik
Teknisk lagring eller åtkomst som uteslutande används för statistiska ändamål.eknisk lagring eller åtkomst som uteslutande används för anonyma statistiska ändamål. Utan en stämning, frivilligt samtycke från din Internetleverantör eller ytterligare uppgifter från en tredje part kan information som lagras eller hämtas enbart för detta ändamål vanligtvis inte användas för att identifiera dig.
Marknadsföring
Den tekniska lagringen eller åtkomsten krävs för att skapa användarprofiler för att skicka reklam eller för att spåra användaren på en webbplats eller på flera webbplatser för liknande marknadsföringsändamål.